Gry na smartfony |
„Uwolnij Klementynę” to gra na smartfony, dzięki której będzie można przenieść się do świata fantasy i ruszyć na ratunek tajemniczej kobiecie. Ale czy na pewno Klementyna jest kobietą? Odpowiedź na to pytanie poznają wszyscy, którzy odważą się zanurzyć w tym wyimaginowanym świecie i podążyć wraz z bohaterami w podróż. Po drodze czekać będzie graczy wiele wyzwań i trudnych decyzji. Gra powstała na podstawie książki Kazimierza Szymeczki „Czworo i kości” (Wydawnictwo Literatura). Została stworzona przez młodzież z XX Liceum Ogólnokształcącym im. J. Słowackiego w Łodzi, Bibliotekarzy WBP w Łodzi oraz edukatora z Good Games Arkadiusza Łapkę.
Kto może zagrać? Każdy kto ma ochotę i zaakceptuje regulamin gry :) Kiedy można zagrać? Kiedy ma się na to ochotę :) Grać można 24 h/7 do maja 2021 r.
Jak zagrać? 1. Przygotuj dobrze naładowany smartfon lub tablet z dostępem do Internetu oraz… dobry humor, odrobinę wiedzy i zapał do odkrywania tajemnic literackich :) 2. Ściągnij darmową aplikację ActionTrack z internetowych sklepów AppStore lub Google Play 3. Zeskanuj poniższy KOD QR i rozpocznij grę!
Baw się dobrze! UDZIAŁ W GRZE JEST BEZPŁATNY. Projekt „Zagraj w literaturę” dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury.
Świat komiksów - tylko dla orłów!
31. Międzynarodowy Festiwal Komiksu i Gier – Cyber Edition jest coraz bliżej! Z tej okazji zapraszamy wszystkich chętnych do gry na smartfony pt.:
ŚWIAT KOMIKSÓW – TYLKO DLA ORŁÓW! Zbliża się sesja egzaminacyjna w Wyższej Szkole Nauk o Komiksie. Aby zdobyć wszystkie zaliczenia trzeba wykazać się niemałą wiedzą o polskich i zagranicznych komiksach. Zdasz czy oblejesz? Jak dołączyć do gry?
PS Masz coś do powiedzenia autorom gry? Znalazłeś błąd, masz pytania lub sugestie? Zapraszamy do kontaktu: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. lub tel.: (042) 663-03-24. Gra na smartfony „Literacki surfing”
Czy lubicie połączenie literatury i gier? Mamy dla Was propozycję nie do odrzucenia :) grę miejską na smartfony „Literacki surfing”. W związku z podejmowanymi działaniami w sprawie przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się wirusa COVID-19 proponujemy stacjonarną wersję gry. KOD QR do niej oraz informacje znajdują się na dole strony. Przemierzając ulice Łodzi, będziecie mogli poznać ciekawostki o życiu i twórczości pisarzy oraz odwiedzić miejsca, w których bywali, pracowali, odpoczywali, spotykali się z przyjaciółmi. Zapewniamy, że jest co odkrywać! Kto może zagrać? Każdy kto ma ochotę i zaakceptuje regulamin gry :) Kiedy można zagrać? Kiedy ma się na to ochotę :) Grać można 24 h/7 do maja 2020 r. Jak zagrać? 1. Zabierz ze sobą dobrze naładowany smartfon lub tablet z dostępem do Internetu i dobrze działającym modułem GPS oraz… dobry humor, odrobinę wiedzy i zapał do odkrywania tajemnic naszego miasta :) 2. Ściągnij darmową aplikację ActionTrack z internetowych sklepów AppStore lub Google Play 3. Zeskanuj poniższy KOD QR i rozpocznij grę! Baw się dobrze! UDZIAŁ W GRZE JEST BEZPŁATNY. Start gry: Skwer przed Biblioteką im. Piłsudskiego, ul. Gdańska 100/102, Łódź Więcej informacji https://www.wbp.lodz.pl/literacki-surfing Wersja stacjonarnaA teraz propozycja dla osób, które chciałyby zagrać w grę, ale bez poruszania się po mieście! Przygotowaliśmy zmienioną wersję gry – literackie tajemnice można zgłębiać nie wychodząc z domu : Zasady gry są takie same, jak powyżej, tylko należy zeskanować poniższy kod:
Gra na smartfony „Z książką dookoła świata 1”
Zapraszamy wszystkich chętnych do gry na smartfony pt.: Z KSIĄŻKĄ DOOKOŁA ŚWIATA Wybierz się w podróż razem z Bibliofagiem – ten sympatyczny mól książkowy właśnie wygrał na loterii rejs dookoła świata. Jak zagrać? 1. Potrzebujesz smartfona z dostępem do internetu oraz zainstalowaną bezpłatną aplikacją ActionTrack. Możesz ją pobrać z internetowych sklepów AppStore lub Google Play
2. Otwórz aplikację i zeskanuj poniższy kod QR: 3. Kliknij Pobierz – i dołącz do chmary żarłocznych moli książkowych! Udanej gry!
Gra na smartfony „Z książką dookoła świata 2 - Mól książkowy na kwarantannie” 2
Zapraszamy wszystkich chętnych do nowej gry na smartfony: Z książką dookoła świata 2. Bibliofag, sympatyczny mól książkowy, w drugiej części swoich przygód musi odbyć kwarantannę domową. Na szczęście jego domem jest Wojewódzka Biblioteka Publiczna w Łodzi, a więc książek na pewno mu nie zabraknie. Chcesz się przyłączyć?
1. Potrzebujesz smartfona z dostępem do internetu oraz zainstalowaną bezpłatną aplikacją ActionTrack. Możesz ją pobrać z internetowych sklepów AppStore lub Google Play
2. Otwórz aplikację i zeskanuj kod QR: 3. Kliknij Pobierz – i dołącz do chmary żarłocznych moli książkowych! Udanej gry!
Gra na smartfony „Łowca autografów”„Słyszeliśmy o Tobie. Wiemy, że jesteś Łowcą Autografów, po nocach śnisz o powiększeniu Twojej Wspaniałej Kolekcji. Jeśli chcesz, możemy Ci w tym pomóc. Zapraszamy Cię więc do wirtualnej podróży. Odwiedzisz ciekawe miejsca w województwie łódzkim - w każdym z nich zdobędziesz autograf sławnej osoby. Każdy autograf ma jednak swoją cenę - prawidłową odpowiedź na pytanie. To jak – zaczynamy?” Tak rozpoczyna się gra na smartfony „Łowca autografów”, do której Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łodzi zaprasza osoby od dziesiątego roku życia. Celem gry jest przede wszystkim zabawa, ale także rozbudzenie zainteresowania historią ziemi łódzkiej i jej wielokulturowym dziedzictwem. „Łowca” popularyzuje nasz region poprzez niesztampowe zaprezentowanie znanych w Polsce i na świecie osób, których losy splotły się z regionem łódzkim. Wiele znanych postaci wywodzi się z Łódzkiego, a nie zawsze są z nim kojarzone. Te związki chcemy uczestnikom gry pokazać w formie zabawy. Graczom „Łowcy” proponujemy wirtualną podróż przez wszystkie powiaty regionu, ukazując ich atrakcyjność i przytaczając niekoniecznie powszechnie znane ciekawostki. Zadaniem uczestników będzie zdobycie jak największej ilości autografów prezentowanych postaci. Należy wykazać się wiedzą, pomysłowością i sprytem. Wyzwania przygotowane dla graczy są łatwiejsze lub trudniejsze, ale – mamy nadzieję – ciekawe. Gra jest bezpłatna i dostępna przez całą dobę na stronie internetowej Biblioteki od 1 czerwca 2020 r. w dwóch wersjach – mobilnej i stacjonarnej. Wystarczy ściągnąć aplikację Action Track z internetowych sklepów AppStore lub Google Play (łatwizna) i pobrać kod QR. Przyszły Łowco, daj się zaintrygować i zaskoczyć! Jeśli masz smartfon lub tablet z dostępem do Internetu i lubisz wyzwania, ta gra jest dla Ciebie! Zapraszamy do wzięcia udziału, życząc dobrej zabawy i celnych odpowiedzi! Wersja stacjonarnaWersja mobilna
|